Ajuda
¡Benvingut! Aquí podràs trobar la resposta a totes les preguntes que et facis. A més, recorda que també ens pots plantejar qualsevol dubte o comentari a través del nostre formulari de contacte.
Informació general
Com em puc posar en contacte amb General Optica?
A General Optica tens a la teva disposició diversos canals de contacte on t’atendrem amb molt de gust.
Pots parlar amb el nostre Servei d’Atenció al Client trucant al 900 626 626, escriure’ns un e-mail a [email protected] o emplenar el formulari de contacte. A més, també pots anar al centre que tinguis més a prop o, si t’ho estimes més, ens pots contactar a través de les xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram.
Com puc demanar cita a General Optica?
Ho pots fer còmodament a través de la nostra pàgina web, a l’espai Demana Cita. Només has de triar el dia, l’hora i el centre de General Optica on et vols fer la revisió visual o auditiva. Si t’ho estimes més, pots trucar al Servei d’Atenció al Client al 900 626 626 o anar a la botiga que tinguis més a prop i demanar-ho.
M’agradaria canviar l’hora de la cita a General Optica, com ho puc fer?
Pots modificar la data i l’hora de la cita quan vulguis. Si ja t’has registrat, és molt fàcil, només has d’accedir a l’Àrea Privada, seleccionar la pestanya Resum i clicar Veure o Modificar Cita. Allà podràs canviar l’horari o la data de la cita per adaptar-la a les teves necessitats.
I si encara no ets usuari de l’Àrea Privada, pots modificar l’horari des de l’e-mail de confirmació de cita que hauràs rebut en el moment de reservar-la. A més, si vols, també pots modificar la cita trucant al teu centre de General Optica.
Quins serveis visuals puc trobar a General Optica?
Als nostres centres pots gaudir dels millors serveis per a la teva salut visual. Posem a la teva disposició el Servei de Revisió de la Vista, el Servei Visual Personalitzat i el nostre avançat Servei d’Assessorament EyePad. A més, a la secció Salut Visual en pots trobar molta més informació.
I per a l’audició, quins serveis tinc disponibles?
A General Optica també mirem per la teva audició, i per això tens serveis exclusius amb els quals pots prestar a la teva oïda l’atenció que es mereix. Beneficia’t del Servei Gratuït Audioexpress de Revisió de l’Oïda, el Servei Complet d’Audiologia o el Test Auditiu On-line. I si vols ampliar coneixements sobre l’oïda, accedeix a l’apartat Salut Auditiva.
Quines garanties tinc a General Optica?
Per assegurar-nos d’oferir-te el millor servei, a General Optica sempre tens les garanties més completes i les assegurances més exclusives perquè mai no et falti res. Descobreix totes les garanties aquí.
Quines promocions puc trobar a General Optica?
A General Optica posem a la teva disposició els millors descomptes i promocions especials. Així, sempre et podràs beneficiar d’alguna oferta. Si vols conèixer totes les promocions vigents, clica aquí.
Vull treballar amb vosaltres, on puc enviar el CV?
Ens encantaria que formessis part del nostre equip. Ens pots deixar el currículum vitae dins de l’apartat Treballa amb nosaltres.
M’agradaria donar les ulleres velles, les recolliu als vostres centres?
Sí, a General Optica estem compromesos amb la solidaritat i per això col·laborem en diverses causes que ajuden a cuidar la salut visuals en països del Tercer Món. Si portes les ulleres velles a un centre de General Optica, donarem 1 € a Medicus Mundi. Troba’n més informació aquí.
Botigues General Optica
Com puc localitzar els centres de General Optica?
Trobar el centre de General Optica que tens més a prop és molt fàcil amb el nostre localitzador de botigues. Només has d’introduir el codi postal o l’adreça del carrer que t’interessa i et mostrarem al mapa els centres que hi ha més a prop de la zona.
Quins serveis trobaré a la botiga de General Optica?
En qualsevol dels nostres centres et beneficiaràs de serveis molt complets i d’un assessorament professional i amb experiència. Aprofita els millors serveis per a ulleres graduades, ulleres de sol, lentilles, audiòfons, pròtesis, revisió de la vista, tonometria, baixa visió i ortoqueratologia.
Busca el teu centre de General Optica habitual al localitzador i descobreix quins serveis tens a la teva disposició.
Quin horari té General Optica?
Per conèixer l’horari detallat de la teva botiga de General Optica, pots consultar la fitxa del centre. Només has d’accedir al localitzador i buscar la botiga de General Optica. Allà trobaràs tota la informació. Recorda que aquests horaris poden estar subjectes a canvis d’última hora i variar durant els dies festius.
Àrea privada
Ja sóc client de General Optica, m’he de registrar?
Sí, encara que ja siguis client, has de fer el registre on-line per poder tenir accés a tota la teva informació clínica i de compra. D’aquesta manera, podràs fer totes les gestions còmodament i beneficiar-te de promocions i avantatges exclusius.
Per què m’hauria de registrar a General Optica?
Formar part de l’Àrea Privada de General Optica és beneficiar-te de molts avantatges més. Quan hi accedeixis, podràs gestionar les teves dades, demanar cita, consultar el teu historial clínic, renovar la Targeta Privilege, donar d’alta beneficiaris, revisar les últimes compres o conèixer les promocions exclusives. Tot això, de la manera més clara, còmoda i senzilla.
Com puc crear un compte?
Registrar-se és molt senzill i només et prendrà uns minuts. Emplena el formulari aquí i comença a gaudir de la teva Àrea Privada de General Optica.
Vull modificar les dades del meu compte, com ho puc fer?
Canvia les teves dades personals còmodament accedint a l’apartat Gestionar el meu compte, que trobaràs dins de l'Àrea Privada. Quan siguis a dins, podràs repassar les dades i, si vols, canviar-les clicant el botó Modificar que trobaràs en cada categoria.
He oblidat la contrasenya d’accés a l’Àrea privada, què hi puc fer?
Si has oblidat la clau d’accés de l’Àrea Privada, no pateixis, perquè pots recuperar la contrasenya. A la part superior del web trobaràs un botó d’Accés Clients. Dins del menú d’identificació, clica la pregunta Has oblidat la contrasenya? i introdueix l’e-mail per recuperar la clau.
No vull tornar a rebre la newsletter, com me’n puc donar de baixa?
Per donar-te de baixa de la newsletter de General Optica, accedeix a l’Àrea Client. Quan hi siguis, selecciona l’apartat Gestionar el meu compte. T’ha d’aparèixer una secció destinada a interessos i alertes on podràs seleccionar l’opció de deixar de rebre la newsletter.
Com puc accedir al meu historial clínic?
Accedeix a la teva Àrea Privada i selecciona l’apartat La meva salut. Allà podràs revisar tota la informació del teu historial clínic.
On puc veure les comandes que he fet?
L’historial de les últimes compres el tens disponible a l’Àrea Privada. Entra-hi amb el teu usuari i contrasenya i clica a la secció Les meves comandes. A dins, hi trobaràs el llistat de tots els productes.
Com em puc fer la Targeta Privilege?
Si vols formar part del Programa Privilege i començar a beneficiar-te dels avantatges exclusius de ser un client especial, només has de sol·licitar la targeta en qualsevol del nostres centres. Consulta aquí quines botigues General Optica tens a prop.
Ja sóc membre del Programa Privilege, m’he de registrar?
Sí, registrar-te t’ofereix milers d’avantatges. Des de l’Àrea Privada pots gestionar, siguis on siguis, tots els avantatges que tens per ser Privilege. Així podràs consultar tota la informació de la targeta, rebre alertes, sol·licitar-ne la renovació gratuïta, enviar invitacions als beneficiaris, i molt més!
Quins avantatges tindré amb la Targeta Privilege?
La Targeta Privilege t’obre les portes a molts beneficis. Pel fet de ser membre del programa més exclusiu de General Optica tens descomptes, garanties i promocions dins i fora de l’òptica.
Vols saber més coses sobre la Targeta Privilege? Aquí en trobaràs més informació.
Puc renovar la Targeta Privilege on-line?
Sempre que estiguis dins dels períodes de renovació, podràs renovar i descarregar la Targeta Privilege de manera senzilla i gratuïta des de l’Àrea Privada. Si el període de renovació ha finalitzat, consulta al teu centre de General Optica com pots tornar a formar part del Programa Privilege i tornar a beneficiar-te de múltiples avantatges.
Quines garanties tinc amb la Targeta Privilege?
Per complir el nostre compromís amb tu, posem al teu abast les garanties més completes del mercat. Amb la Targeta Privilege tindràs assegurances de trencament per a les ulleres i assegurança de canvi de graduació per a les dels fills. A més, també et podràs beneficiar de la garantia d’adaptació en vidres nous, de fabricació, d’imatge i, naturalment, la garantia de satisfacció.
En vols més informació? Aquí la trobaràs.
Què és el Xec Privilege?
El xec de General Optica és un regal anual per als membres del Programa Privilege i Privilege Plus. Es tracta d’un descompte exclusiu com a agraïment per valor del 5 % de les compres que hagis fet l’any anterior. A l’Àrea Privada podràs comprovar l’import del Xec Regal.
Tinc la Targeta Privilege, com puc donar-hi d’alta els meus beneficiaris?
Com ja saps, els teus amics i familiars també es poden beneficiar dels avantatges del Programa Privilege. Per nomenar-los beneficiaris, accedeix al teu perfil d’Àrea Privada i entra a l’apartat La meva Targeta Privilege. Trobaràs una secció de beneficiaris on podràs donar d’alta els teus cotitulars introduint-hi les seves dades, Així tots us beneficiareu de l’experiència Privilege.
Productes
Com puc triar les lentilles que s’adaptin millor a mi?
Sabem que buscar unes lentilles pot ser difícil: com puc saber quina mena de lents de contacte necessito? Quines són les adequades per a mi? Quina diferència hi ha en els materials? Quin producte de manteniment necessito?, etc. A General Optica volem resoldre tots els dubtes. Si no saps com pots trobar unes lentilles per a tu, aquí tens totes les respostes.
Com puc triar els vidres que se m’adapten millor?
El nostre equip d’òptics t’assessorarà sobre quin material i quina mena de vidre t’anirà millor. Però abans, és important que coneguis quins tipus de vidres hi ha, de quins materials estan fets i quina mena de tractaments poden tenir. Consulta la secció El més nou en ulleres i assabenta-te’n.
I si estic buscant una solució visual específica?
Vine a General Optica i la trobarem, perquè tenim solucions visuals per a casos concrets, com ara ulleres de protecció per a ambients laborals, ulleres de pràctica esportiva... Coneix-les totes a la secció Solucions específiques.
Com puc saber si necessito un audiòfon?
Si vols saber com pots detectar la pèrdua auditiva, conèixer els factors que hi influeixen i informar-te sobre els diferents audiòfons que tens a la teva disposició, a General Optica et respondrem a tot. Consulta el nostre apartat Salut Auditiva i trobaràs resposta a totes les preguntes.
Què és la Targeta Regal de General Optica?
Amb la nostra Targeta Regal pots regalar moda i salut a les persones que estimes. A més, és molt fàcil d’aconseguir, només has d’anar al teu centre de General Optica, comprar-la i carregar-la amb l’import que vulguis. Així, la persona a qui la vulguis regalar en podrà gaudir en qualsevol dels nostres centres.
Salut
Cada quant m’he de fer la revisió?
Els experts recomanen fer-se una revisió cada any. A General Optica pots comprovar l’estat de la vista sense compromís i amb els millors professionals. No esperis més i comprova l’estat de salut de la teva mirada.
Demana cita al centre que tens més a prop aquí.
Com puc detectar si el meu fill hi veu bé?
Sabem que cuidar els teus és el més important. Per això, ens importa tant com a tu que els teus fills tinguin una bona salut visual. A partir dels 5-6 anys és aconsellable fer una revisió visual completa. A més, també hi ha signes de pèrdues visuals als quals pots parar atenció, com ara la incomoditat en llegir, si li fa mal el cap o se li irriten els ulls amb certes activitats. Però, sens dubte, la millor manera de detectar possibles problemes és a través d’una revisió. Fes-la a General Optica i tindràs la seguretat de saber que està en bones mans. Demana la cita aquí.
Com puc saber si necessito ulleres?
Ser conscient que tens una carència visual és el primer pas per corregir-la i així tenir una bona salut visual. En aquesta secció t’expliquem com actua cada un dels defectes visuals.
En què consisteixen els Serveis de Revisió de la Vista de General Optica?
A General Optica tenim diverses tipologies de revisió. Des de serveis de revisió preventiva com el Servei de Revisió de la Vista, revisions en profunditat, com el Servei Visual Personalitzat i Servei de Simulació i Assessorament EyePad. Consulta la secció Serveis de Revisió de la Vista per conèixer-los en profunditat.
I si tinc un problema ocular que els serveis anteriors no poden resoldre?
Posem a la teva disposició serveis especialitzats en salut ocular com el Servei de Baixa Visió, el Servei Orto-K o el nostre Servei de Pròtesis Oculars. Si els vols conèixer consulta aquesta secció.
A partir de quina edat es poden fer servir lentilles?
No hi ha una edat mínima per començar a portar lentilles. L’important és assegurar-nos que l’ús és adequat d’acord amb la situació i la personalitat de la persona. Si necessites assessorament sobre l’ús de lents de contacte, acosta’t al centre de General Optica que tinguis més a prop i els nostres especialistes et resoldran tots els dubtes.
Sóc usuari de lentilles, cada quant m’he de fer una revisió?
Igual que en el cas de les ulleres, si fas servir lentilles també és aconsellable fer-te una revisió anual. A General Optica pots fer-te una prova visual completa i sense compromís. Demana cita aquí.
Autorització
Pot una persona encarregar un producte o documentació en nom d’una altra persona?
Ho pot fer sempre que empleni un formulari d’autorització i que aporti una fotocòpia del DNI del client. A la botiga comprovaran les dades del DNI de tots dos per validar la identitat de les persones i escanejaran aquest document d’autorització perquè el puguis tornar a fer servir, si cal, en un termini màxim d’1 any.
Al formulari adjunt podràs indicar les dades de la persona que autoritza i les de l’autoritzat, i també la gestió que vols fer. Si us plau, segueix les instruccions per emplenar-lo i recorda que hauràs d’ensenyar a la botiga el DNI de tots dos.
Formes de pagament
¿Quines formes de pagament s'accepten?
Acceptem el pagament amb targeta, ja sigui mitjançant VISA, Mastercard o American Express. Tots els pagaments estan 100% assegurats mitjançant la plataforma de cobraments de BBVA
També pots realitzar els teus pagaments en còmodes terminis a través de la plataforma Aplazame: Fracciona la teva compra de manera instantània sense aportar documentació i paga còmodament fins a 36 terminis amb només uns clics. Només necessites un DNI o NIE vàlid, un telèfon mòbil i la targeta bancària.
Cost dels enviaments
Cost dels enviaments
Les despeses d'enviament són gratuïtes per a comandes superiors a 30 €
Per a enviaments a Península, els costos són de 4,5 € en el cas de compres inferiors a 30 €, 7,5 € per als enviaments a Balears i 12 € per als enviaments a Canàries.
No es fan enviaments a Ceuta o Melilla
Quan rebré la comanda?
Entre 2 i 5 dies laborables en funció de la referència que escullis. Podràs consultar el temps d'entrega durant el procés de compra o veure l'estimació a la fitxa de producte
On puc recollir la comanda?
Botigues: Pots recollir la teva comanda a una de les nostres més de 200 botigues repartides per tot Espanya. Pots veure aquí la llista:
Domicili: Sol·licita el lliurament a casa teva, a la teva oficina, etc. Crea diverses adreces a la teva àrea personal o en el moment de la compra i tria en quina direcció vols que et lliurem la teva comanda.
Són segures les entregues de la meva comanda?
Donades les circumstàncies sanitàries actuals, hem establert un protocol de lliurament totalment segur tant en lliuraments a domicili com en recollides en botiga.
Per als lliuraments a domicili, les companyies de transport amb què treballem compliran les recomanacions de distanciament social quan vingui a realitzar-te un lliurament. Per a les recollides en botiga, comptem amb estrictes protocols perquè tant tu com els nostres equips estigueu segurs.
Mis pedidos
Vull descarregar una factura
Registrant-te a la nostra web pots accedir a l'àrea privada de client des d'on consultar tota la informació sobre les teves comandes, així com descarregar l'historial clínic i les factures.
Vull conèixer l'estat de la meva comanda
A la nostra web pot accedir a l'àrea privada de client des d'on pots visualitzar la fase en què es troba la teva comanda. En cas que la comanda s'hagi expedit des Seur disposaràs d'un link de seguiment que et redirigeix a la web de Seur.
Pots contactar amb el nostre servei d'Atenció a l'Client a través del telèfon 900.626.626 en horari de dilluns a divendres de 9:00 a 20:00, o bé en qualsevol de les nostres botigues indicades (veure més)
No he rebut la meva comanda encara. Què he de fer?
Per a gestionar la teva incidència has de contactar amb el nostre servei d'Atenció a l'Client a través del telèfon 900.626.626 en horari de dilluns a divendres de 9:00 a 20:00.
Quants dies disposo per recollir la meva comanda a botiga?
Disposes de 15 dies per recollir la teva comanda a la teva botiga de General Optica.
He rebut la comanda incomplet
Per a gestionar la teva incidència has de contactar amb el nostre servei d'Atenció a l'Client a través del telèfon 900.626.626 en horari de dilluns a divendres de 9:00 a 20:00.
Comanda s'ha lliurat amb articles en excés
Pot contactar amb el nostre servei d'Atenció a l'Client a través del telèfon 900.626.626 en horari de dilluns a divendres de 9:00 a 20:00, o bé en qualsevol de les nostres botigues indicades (veure més)
No he rebut la comanda a l'adreça indicada
Per a gestionar la teva incidència has de contactar amb el nostre servei d'Atenció a l'Client a través del telèfon 900.626.626 en horari de dilluns a divendres de 9:00 a 20:00.
He rebut la comanda lliurat amb articles erronis
Pots acudir a qualsevol de les nostres botigues indicades (veure més) perquè gestionin la incidència o a través del nostre Servei d'Atenció a l'Client trucant a l'900.626.626.
M'ha arribat el producte deteriorat o trencat
Pots acudir a qualsevol de les nostres botigues indicades (veure més) perquè gestionin la incidència o a través del nostre Servei d'Atenció a l'Client trucant a l'900.626.626.
Quines garanties disposo a l'ésser client Privilege?
Una comanda online disposa de les mateixes garanties comercials que si el producte s'hagués comprat en una botiga física, amb la particularitat que les garanties de les compres en línia poden realitzar-se en qualsevol botiga indicada. (veure més)
El producte comprat en línia disposa de garantia de fabricant?
General Optica s'aplica durant tres anys la conformitat dels productes amb les condicions de venda, que, segons la legislació aplicable, pot comportar la reparació gratuïta, substitució de el bé, rebaixa de l'preu i resolució de l'contracte.
Es realitza devolució de la quantitat lliurada a compte de la meva comanda?
Només es retornarà la quantitat lliurada a compte si la cancel·lació es deu a causes alienes a el client
Com puc gestionar una garantia fabricant?
Pots acudir a qualsevol de les nostres botigues indicades (veure més) perquè tramitin la garantia o a través del nostre Servei d'Atenció a l'Client trucant a l'900.626.626.
He fet una comanda, però vull que algú vagi a recollir-lo per mi.
Pot fer-ho sempre que ompli un formulari d'autorització i s'aporti fotocòpia de l'DNI de client. A la botiga de comprovar les dades de DNI de tots dos, per validar la identitat de les persones.
En el formulari adjunt podrà indicar les dades de la persona que autoritza i de l'autoritzat, així com la gestió que desitja realitzar. Seguiu les instruccions per emplenar-i no oblidi que haurà d'ensenyar a la nostra botiga el DNI de tots dos.
Devolucions
Puc tornar les ulleres de sol?
Disposa de 14 dies hàbils per retornar el producte des del moment de la recepció de la comanda. Per acceptar la devolució de la ullera de sol han de lliurar-se la muntura i les lents solars originals, estoig i camussa. Tot en perfecte estat i amb els accessoris que originalment li van ser lliurats.
Quant de temps tinc per fer la devolució?
Disposes de 14 dies hàbils després de la recepció de la teva comanda per sol·licitar la devolució.
Quin cost té fer la devolució?
El cost és gratuït per la devolució en qualsevol de la nostra botigues. Si no pots fer la devolució a botiga, pots gestionar la devolució a través del nostre Servei d'Atenció a l'Client trucant a l'900.626 626. Horari de dilluns a divendres de 9:00 a 20:00. Cost de la devolució: 10 € per a la Península i 20 € per a Balears.
Vull fer la devolució parcial de la meva comanda
Disposes de 14 dies hàbils per poder tornar el producte (ja sigui un o diversos) comprat des del moment de la recepció de la comanda.
Limitacions a les devolucions de producte:
De conformitat amb el que disposa la Llei General de Consumidors i Usuaris, el comprador no tindrà dret a retornar:
- El subministrament de béns personalitzats.
- El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.
Per a més claredat en el cas de Lents de Contacte, els seus productes de manteniment i dels productes de salut ocular, donades les seves característiques de personalització i precinte, no s'admet la devolució en cap cas.